Monday, September 19, 2011

Πάνω σε μια μελιτζάνα...

Καλησπέρα, καλησπέρα,
Συνεχίζω με τον ημιπολύτιμο λίθο Αβεντουρίνη.
Περισσότερο γνωστός είναι ο πράσινος και ο ροδακινί, αλλά υπάρχουν και μπλέ, μωβ, κόκκινοι Αβεντουρίνες. Πήρε το όνομά του από την ιταλική έκφραση «a ventura», που σημαίνει «κατά λάθος» και πραγματικά ο συνθετικός Αβεντουρίνης ανακαλύφθηκε κατά λάθος, όταν ένα κομμάτι χαλκού έπεσε σ’ ένα δοχείο με λιωμένο γυαλί. Ο φυσικός όμως Αβεντουρίνης παίρνει την σπινθηροβόλα του όψη από τον μαρμαρυγία.Η λέξη μαρμαρυγίας προέρχεται από την αρχαία ελληνική μαρμαίρω, που σημαίνει «λάμπω με τρεμοσβήματα».

Κολιέ με αβεντουρίνη και κρύσταλλα swarovski
Βοηθά να αυξήσουμε την αντίληψή μας, να διεγείρουμε τη δημιουργικότητά μας και να ενισχύσουμε την νοημοσύνη μας. Το πράσινο χρώμα του γαληνεύει το νου μας και καλμάρει τα ταραγμένα μας συναισθήματα. Είναι ιδανικός όταν θέλουμε να ηρεμήσουμε μια ταραγμένη καρδιά και να φέρουμε αίσθηση ισορροπίας στο σώμα μας. Στο φυσικό πεδίο αυξάνει την όραση. Φέρνει τύχη και χρήμα.
Αυτά και για σήμερα κοριτσάκια.
Καλό σας βράδυ...

1 comment:

  1. Καλυψώ μου, καλησπέρα! χαίρομαι που βρήκα το όμορφο σπιτάκι σου! εγώ το '94 ήμουν 4 χρονών, οπότε μου ήταν δύσκολο να ακούω σωστή μουσική! :Ρ πέρυσι τους ανακάλυψα τους Porcupine Tree, τους είδα live το Σεπτέμβρη και ήταν από τις καλύτερες εμπειρίες της ζωής μου! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ!! και ο Wilson...Θεός!! :) πολύ ωραίο το κολιέ σου και το δαχτυλίδι της προηγούμενης ανάρτησης...! ^^ φιλιά!

    ReplyDelete

όμορφα λογάκια