Monday, September 17, 2012

Τα αγαπημένα Mary Jane

Λατρεύω αυτά τα παπούτσια, ακόμα κι εγώ που κοντεύω τα 35, έχω ένα ζευγάρι δερμάτινα!
Και να σας πω κι ένα μυστικό; Είναι και τα καλά μου, μιας και ουδέποτε φόρεσα τακούνια... Ούτε καν στον γάμο μου!!!
Τα γνήσια Mary Jane παπούτσια, τα οποία εμφανίστηκαν στις αρχές του 1900 στην Αμερική, φορέθηκαν αρχικά από νεαρά κορίτσια. Ήταν χαμηλά, με στρογγυλεμένη μύτη και λουράκι πάνω από το κουτουπιέ. Και είμαι σίγουρη πως όλες σας κάποια στιγμή φορέσατε τέτοια. Για θυμηθείτε... τα μαύρα, καλά λουστρίνια!!!
Όμως γιατί τα λένε Mary Jane και από που πήραν το όνομά τους;
Μια γρήγορη αναζήτηση στο δίκτυο, μου έλυσε την απορία!
Η Mary Jane είναι σκίτσο στο comic Buster Brown (1902) του Richard Felton Outcault.
Ένα έμπορος παπουτσιών αγόρασε τα δικαιώματα για το όνομα Buster Brown και το 1904 βγήκαν στην αγορά τα πρώτα Mary Jane.
Τα χρόνια πέρασαν, οι καιροί, τα υλικά και η μόδα άλλαξαν, αλλά η διαχρονική τους αξία παρέμεινε!
Λατρεύω Mary Jane κι αφήνω το καλοκαίρι με αυτά τα mini τυρκουάζ, βαμβακερά!
Καλό Φθινόπωρο γειτονίτσα!!! :)

10 comments:

  1. Και μένα είναι από τα αγαπημένα μου!!
    Τέλειο το χρωματάκι!!Ποιά πατουσάκια θα τα χαρούν;;;

    ReplyDelete
  2. Πω πω ειναι τρισχαριτωμενα!
    Καλη εβδομαδα :)

    ReplyDelete
  3. Mμμμμ,τέλεια τα παπουτσάκια σου!!!

    ReplyDelete
  4. Είναι πολύ χαριτωμένα και με τι νάζι ποζάρουν στον φακό, ιδίως στην τελευταία φωτογραφία. Ομολογώ ότι δεν ήξερα από που πήραν το όνομά τους...
    Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  5. Καλημέρα Καλυψώ μου!!
    Καλώς σε βρίσκω!
    Ομολογώ ότι δεν ήξερα την ιστορία των παππουτσιών αυτών!! Εχω φτιάξει και γω, δες εδώ:
    http://byagathi.blogspot.gr/2012/02/blog-post_14.html
    Μου αρέσει το τιρκουάζ που έβαλες! Σκέφτομαι να φτιάξω και για μένα.χαχα.πλακα θαχει, θαναι τεράστιο!!! Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  6. Τα λατρεύω στην κυριολεξία!!!Ηδη αγόρασα το μαλλάκι!!!Θα κάνω για τα εγγονάκια μου!!!!Καλό Φθνόπωρο Καλυψώ μου!!!!

    ReplyDelete
  7. Αχχχχ είναι τέλεια!!! Και τι ωραίο χρώμα!

    ReplyDelete
  8. Μα.. είναι τέλεια!!!
    Ούτε εγώ έχω φορέσει τακούνια.. ;)
    Πολλά χαιρετίσματα :)

    ReplyDelete
  9. Τέλεια είναι!!!! Πολλά φιλάκια

    ReplyDelete
  10. º°♫♪º°
    Lindos sapatinhos.
    Eu não sabia que esse modelo tinha esse nome.
    Boa semana, amiga!
    Beijinhos.
    Brasil
    ♫♪♪¸.•°`❤彡

    ReplyDelete

όμορφα λογάκια