Thursday, June 28, 2012

Δωράκι και παιχνιδάκι!

Γεια σας κορίτσια! 
Στάθηκα τυχερή στο giveaway της Λένας με τα καλούδια της και κέρδισα ένα όμορφο ζευγάρι σκουλαρίκια!!!
Λένα σε ευχαριστώ πολύ. Είναι πολύ όμορφα!!!
Επίσης ένα καινούριο παιχνιδάκι ερωτήσεων κυκλοφορεί στη γειτονιά, και το  Τζενάκι δεν ξέχασε να με προσκαλέσει. Δείτε λοιπόν τι θέλει να μάθει...
  •  Ποιά είναι η αγαπημένη σου φράση;   
  • Τώρα τελευταία αυτό που με εκφράζει είναι το "τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου"!
  •  Αγαπημένο χρώμα;  
  •  Το πράσινο.
  •  Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις;  
  •  Μμμμμμ! Μυθιστορήματα.
  •  Πότε έχεις γενέθλια; (Ημέρα και μήνα)
  •  14 Μαρτίου.
  •  Ποιά ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα; 
  •  Δεν είναι μόνο μία! και είναι αυτές οι μέρες που ο Γιώργης μου, μου λέει "σ΄ αγαπάω     μαμάκα" και μου δίνει ένα φιλί!
  •  Τι σημαίνει αγάπη για σένα;  
  •  Να δίνεσαι και να νοιάζεσαι. Να φροντίζεις και να αγαπάς... Δεν μπορώ να το πω αλλιώς!
  •  Ποιό είναι το πιο δυνατό σημείο της προσωπικότητάς σου;   
  •  Η απέραντη υπομονή μου!
  •  Και το πιο αδύναμο;       
  •  Το έχω ξαναπεί... Η έλλειψη αυτοπεποίθησης :(
  •  Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;
  •  Νηπιαγωγός θυμάμαι... αλλά καμία σχέση!
  •  Περιέγραψε που θα ήθελες να είσαι στα 55 σου.
  •  Κάπου ήρεμα και ήρεμη!
  •  Τι σημαίνει Ελλάδα για σένα; Τι θα μπορούσες να κάνεις για αυτήν;
  • Είμαι υπερήφανη που είμαι Ελληνίδα και θα μπορούσα να κάνω πολλά, αν με υποστήριζε ένα δίκαιο, αδιάφθορο και καλόκαρδο κράτος. Κι όταν λέω κράτος, εννοώ πρώτα απ΄ όλους εμάς, τους εαυτούληδές μας και τα εγώ μας!  
     
  • Κι εγώ με τη σειρά μου θα καλέσω να απαντήσουν τις πιο πάνω ερωτήσεις τα ακόλουθα καλά κορίτσια!
    Γαλήνη από το Hali Gali creations
    Νίκη από το Handmade by Andria
    Λίτσα από το Home is where your story begins
    Αγγελική από το Pour Angelique
    Στέλλα από το Pearls & Thread
    Βιβή από το The wandering deer
    και φυσικά τη Νάντια από το Χεριών έργα (μην επαναπαύεσαι!) 
    Τρέχω να σας ειδοποιήσω και προσωπικώς!
    Φιλιά πολλά

12 comments:

  1. Γεια σου Καλυψώ,
    σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση. Έχουμε το ίδιο.. αδύναμο σημείο!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αγγελική μου, φαίνεται πως είσαι μια πολύ δυνατή προσωπικότητα και δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
      Φιλιά πολλά!!!

      Delete
  2. Συγχαρητήρια για το δωράκι σου Καλυψω...σε ευχαριστώ που θυμήθηκες να με συμπεριλάβεις στη λίστα σου...τα δικά μου γενέθλια είναι 19 Μαρτίου και σαν ψαράκι μπορώ να σου πω ότι κρύβεις μια ήρεμη δύναμη, έναν ονειροπόλο άνθρωπο και μια απέραντη δοτικότητα!!!! Όσο για την έλλειψη αυτοπεποίθησης πολέμα την μέχρι εκεί που δεν πάει...ΠΑΤΑΞΕ ΤΗΝ!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νίκη σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου!
      Πολεμάω κάθε μέρα με τον εαυτό μου αλλά συχνά πυκνά χάνω την πίστη μου και γυρίζω πάντα στο μηδέν!
      Εν τω μεταξύ να σου πω, ότι χαίρομαι αφάνταστα όταν γνωρίζω άτομα που οι πλανήτες τους είναι τόσο κοντά. Και είναι πολύ συχνό φαινόμενο!

      Delete
  3. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Καλυψώ μου, το έχω ξαναπαίξει όμως το παιχνίδι!
    Πολύ πολύ όμορφο το δώρο σου!

    ReplyDelete
  4. να το χαρεις το δωρακι σου κοριτσι..καλοφορετα.. στο χωραφι ενος χωρικου..μεσα στα αγριοχορτα..ξεπροβαλει δειλα ενα χαμομιλακι..σταθηκε διπλα με υπομονη και επιμονη και βγηκε νικητης..να σαι καλα ματια μου..ομορφο καλοκαιρι..φιλια πολλα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βάλσαμο τα λογάκια σου!!!
      Να είσαι πάντα καλά Μαρία.

      Delete
  5. Kalypso μου (μα πόσο μ'αρέσει αυτό το όνομα...!) σ'ευχαριστώ πολύ πολύ! Θα παίξω μόλις ξαδειάσω και σηκώσω κεφάλι ξανά, η αλήθεια είναι ότι χάθηκα από τη γειτονιά, αλλά η βάφτιση και τα παιδιά γεμίζουν το πρόγραμμά μου...
    Πόσο σε ζηλεύω για την απέραντη υπομονή σου... εγώ διαθέτω ελάχιστη!
    Επίσης μας εκφράζει η ίδια ακριβώς φράση... καημένε Παντελή!
    Φιλιά κορίτσι και καλό καλοκαίρι!

    ReplyDelete
  6. Καλημέρα, με γεια το δωράκι!

    ReplyDelete
  7. Αχ βρε Καλυψώ! Σε ησυχία δε με αφήνεις....χιχιχι!
    Σ'ευχαριστώ πολύ!
    Θα απαντήσω στις ερωτήσεις σου λοιπόν, σήμερα κιόλας!
    Σου στέλνω πολλά φιλιά!
    Καλοφόρετα τα όμορφα σκουλαρίκια!

    ReplyDelete
  8. Αποστολή εξετελέσθη! Οι ερωτήσεις σου απαντήθηκαν, δεν πιστεύω να έχεις παράπονο!!!
    Σ'ευχαριστώ που πάντα με θυμάσαι!
    Καλοφόρετα τα σκουλαρικάκια και...ψηλά το κεφάλι! Το αδύναμο σημείο σου το έχω κι εγώ, απλά σ' εμένα υπερισχύει η απαισιοδοξία μου, οπότε αυτό έρχεται δεύτερο! Υπομονή κι αγώνας!
    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  9. Και εγώ έτοιμη, αλλά τώρα που εσύ κάνεις διακοπούλες, πες μου γιατί σε ζαλίζω????
    Άντε να χειμωνιάσει να γυρίσουμε στα μπλογκοσπιτάκια μας!

    ReplyDelete

όμορφα λογάκια