Sunday, March 25, 2012

Puppy love

...Και μετά από την έξαψη του βραβείου της Kate που ακόμα σκέφτομαι, ήρθε η ώρα να σας γνωρίσω τον... puppy love και την κόρη μου, που τώρα που την βλέπω γελάω γιατί πιο πολύ με αγοράκι μου φέρνει παρά με κοριτσάκι, έτσι όπως είναι ντυμένη.  
Το σχέδιο είναι της Kandice Oster από το SweetKiwiCrochet 
Και η συμπεριφορά της όμως τώρα που το σκέφτομαι...
Μοιάζει με μικρού ταρζάν. Μπορείς να τη βρεις στα πιο απίθανα σημεία.
Πάνω στο κρεβάτι...
Πάνω στη μικρή βιβλιοθήκη...
Πάνω στον καναπέ...
Πάνω στο στερεοφωνικό(!!!)
Αγκαλιά με την τηλεόραση... που φαίνεται να της αρέσει περισσότερο αφού όταν πάω να την κατεβάσω εκείνη γαντζώνεται από πάνω της!
Πάνω στο σκαμπό με τον Γιώργο, πλένοντας πιάτα.
Κι όλα αυτά σε μία μόλις μέρα. Πόσες εκατοντάδες φορές την κατεβάζουμε και πόσες εκατοντάδες φορές εκείνη μας αγνοεί. Πείσμα παιδί μου! Είμαι σίγουρη πως αν είχαμε σκοινιά να κρέμονται από το ταβάνι, δεν θα είχε πρόβλημα να πηγαίνει από δω κι από κει... πετώντας!
Ευτυχώς που έχω γαϊδουρινή υπομονή και ατσαλένια νεύρα και Δόξα το Θεό που δεν έχουμε μέχρι στιγμής κανένα ατύχημα. Εν ολίγοις, αυτό δεν είναι κορίτσι, αυτό είναι τύραννος!
Χρόνια πολλά σε όσους και όσες γιορτάζουν σήμερα.
Καλό σας απόγευμα!

8 comments:

  1. Την περάσαμε και εμείς αυτήν την φάση!!!! Είναι κούκλα...και αυτός ο σκούφος είναι ΓΑΒ ΓΑΒ τέλειος!!! Να τα χαίρεσαι Καλυψώ!!!

    ReplyDelete
  2. Τα ίδια τραβάω και εγώ με την μικρή μου! Τσαντίζομαι, εκνευρίζομαι την μαλώνω γιατι φοβάμαι μην χτυπήσει αλλά από την άλλη όμως παιδιά είναι...

    ReplyDelete
  3. Έχεις τέτοιο ζουζουνάκι γλυκιά μου? Να σου ζήσουν τα παιδάκια σου και να είσαι γερή να τα χαίρεσαι. Δεν ξέρω αν σε παρηγορεί όμως εμείς έχουμε στο μονόζυγο κρεμασμένο ένα σχοινί με κόμπους και ο γιος μου σκαρφαλώνει σαν τον Ταρζάν και όταν το βαρεθεί αυτό τότε μου ζητά κάτι μακρύ (τραπεζομάντηλο) καιτου το φοράω ως μπέρτα γιατί λέει θέλει να πετάξει...κάτι σαν σούπερμαν να πω? Βέβαια μόνο το πέταγμα τον νοιάζει... Φιλάκια κούκλα!

    ReplyDelete
  4. Κουκλάκι η μικρή!!!
    Και ο σκούφος της πόσο τέλειος είναι!!!

    ReplyDelete
  5. Κακώς έκανες σκυλάκι! Γατούλα έπρεπε να είναι να της ταιριάζει ακόμα περισσότερο! Σαν τις γάτες που θέλουν να ανεβαίνουν στο πιο ψηλό σημείο και κάθονται να σε κοιτάνε από εκεί!

    ReplyDelete
  6. Να έρθει να κάνει παρέα με τον μικρό μου ταρζάν.!!!!Δεν πειράζει καλά να είναι τα αγγελούδια μας.Ο σκούφος είναι τέλειος.!!!!Φιλιά.!!!

    ReplyDelete
  7. Αααααααα!!
    Τι κουκλίτσα υπέροχη! Και πνεύμα ανήσυχο!!
    Να τα χαίρεσαι τα αγγελούδια σου Καλυψώ μου.
    Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!

    ReplyDelete
  8. ωωωωωωωωω τι γλυκιά ανάρτηση!!και το σκουφάκι πανέμορφο!!να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!!πολλά φιλάκια!!καλό μήνα!!!

    ReplyDelete

όμορφα λογάκια