Saturday, December 17, 2011

Ευχές για τον καινούριο χρόνο

Εύχομαι η καλή μου νεράιδα να μη ξεχάσει φέτος πως έχει πολύ δουλειά μέχρι το τέλος του χρόνου. Να θυμηθεί να πάρει την απληστία από τους ανθρώπους, να τους πει να μην σκοτίζονται γιατί όλα εδώ θα μείνουν. Να μπορούμε όλοι μας να ζούμε αξιοπρεπώς και με ψηλά το κεφάλι. Να μην το παίζουμε δήθεν επειδή κάποια μόδα το προστάζει. Να δώσει λίγη από τη λογική της. Να φέρει και μια στάλα αισιοδοξία. Να βουλώσει βρώμικα στόματα και να ρίξει λίγη φαγουρόσκονη σε πολιτικούς, τραπεζίτες και ούτω καθεξής. Να μου φέρει πίσω το ποδήλατο που μου έκλεψαν και τη δουλειά που έχασα. Να φτιάξει το περιβάλλον για να προλάβουν να ζήσουν τα παιδάκια μας. Να μη φύγει ο άντρας μου μάγειρας στα καράβια. Να μου δώσει ελπίδα για να συνεχίσω να ζω χαρούμενη. Να σταματήσει τους πολέμους, ο κόσμος να μην πεθαίνει από ασιτία. Να μην υπάρχουν συμφέροντα και καιροσκόποι. Να...να...να...να...να. Τι να σου κάνει μια νεράιδα; Είμαι σίγουρη πως ήδη έχει ξεχάσει την πρώτη ευχή. Τουλάχιστον μικρή μου, φέρε μόνο υγεία και καλούς φίλους. Κι άσε όλα τα υπόλοιπα στον αυτόματο πιλότο. 
Καληνύχτα μπλογκογειτονιά!

2 comments:

  1. Αγαπημένη μου Καλυψώ, Σου εύχομαι υγεία και ευτυχία!
    Εγώ θέλω να πιστεύω πως θα τις θυμάται!
    Πολύ συγκινητικές οι ευχές σου και μακάρι να πιάσουν τόπο..
    Καλή εβδομάδα :)

    ReplyDelete
  2. Καλυψώ μου εύχομαι η καλή νεραίδα να σου στείλει υγεία, δύναμη και αισιοδοξία και μέσα στον επόμενο χρόνο να πραγματοποιήσει όλες τις ευχές σου μία προς μία :)

    ReplyDelete

όμορφα λογάκια