Saturday, October 8, 2011

Ένα βραχιόλι για την Αγγελική.

Το καλοκαίρι για να ευχαριστήσω ένα κοριτσάκι, γειτόνισσα διακοπών και φίλη του Γιώργου μου, έφτιαξα ένα βραχιολάκι με χάντρες εύκολα και γρήγορα.
Το αποτέλεσμα εντυπωσίασε την μικρή Αγγελική και σκέφτηκα του χρόνου να μαζέψω όσες μικρές μαθήτριες μπορέσω για εντατικά μαθήματα beading. Έχω τόσες ιδέες στο μυαλό μου αλλά δυστυχώς πολύ λίγο χρόνο για να τις υλοποιήσω. Ευελπιστώ κάποια στιγμή να ησυχάσω λίγο και να μπορέσω να φτιάξω καινούρια πράγματα.
Βρε κορίτσια, πείτε μου αν γνωρίζετε γιατί δεν μπορώ να κάνω σχόλια στις αναρτήσεις σας?

2 comments:

  1. πολύ όμορφο!!!αλλά δεν μου φαίνεται καθόλου εύκολο!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφο τα βραχιολάκι σου αλλά στ'αλήθει δε φαίνεται και τόσο εύκολο... Ωραία η ιδέα για τα μαθήματα, όσο για το χρόνο που λες, τον περιορισμένο... σε καταλαβαίνω απόλυτα..Τωρα για τα σχόλια δε μπορώ να σε βοηθήσω.. Κάνε ίσως ανανεώσεις στις σελίδες που μπαίνεις... Δε ξέρω... Φιλάκια!!!

    ReplyDelete

όμορφα λογάκια